2 Juni 2009
En zo ook waarom Geert Wilders en moslim-extremisten zo veel op elkaar lijken.
Aan de basis van iedere radicale variant ligt wederzijds onbegrip en ongelijkheid van kansen. Zodra de ontevredenheid over die ongelijke kansen omslaat in boosheid, krijg je radicalisering. En dan ontstaat al snel onaanspreekbaarheid. Om geen andere reden dat de radicaal nou eenmaal zijn zin wil krijgen, want hij wil de ongelijkheid hersteld zien. We moeten die onredelijke houding van de radicaal dus niet verwarren met principes. De radicaal heeft geen echte principes, zijn program komt voort uit verongelijktheid.
Ze zijn volstrekt onaanspreekbaar, omdat ze maar één monotoon voorgedragen doel hebben: iedereen die niet hun westerse achtergrond heeft, mag niet meedoen. Alleen in het geval Wilders is er iets anders aan de hand. Na grondige bestudering zou je kunnen aan nemen dat hij lijdt aan het Islam aşırı by proxy syndroom.
Hoe herken je een Islam aşırı by proxy-dader?
Het zijn niet alleen de politici die in de maling worden genomen door deze daders. Andere bestuurders, psychologen en sociaal werkers, maar ook advocaten en rechters worden eveneens geconfronteerd met Islam aşırı by proxy.Veel van hen hebben logischerwijs moeite te geloven, dat een zo toegewijde persoon, zulke vreselijke wrede vooruit bedachte verdachtmakingen jegens een bevolkingsgroep kan uiten. Mede daarom is het ook zo moeilijk een Islam aşırı by proxy-dader te herkennen en Islam aşırı by proxy vast te stellen. Zoals hierna zal blijken zijn er veel dingen die een Islam aşırı by proxy-syndroom kenmerken. Om een Islam aşırı by proxy-lijder aan te wijzen gaat het natuurlijk om het hele beeld en niet om één enkele karaktereigenschap die ieder mens zou kunnen hebben.
Een Islam aşırı by proxy-lijder…
Vindt de gespannen omgeving heerlijk.
Toont een behoefte om een perverse relatie met de islam te hebben, waarin de dader erg afhankelijk is van de repliek.
Is gefascineerd in gruwelijke details en radicale roddels.
Toont veel interesse in de details van de opvattingen van andere patiënten.
Is redelijk sociaal onderlegd, vaak door zelfstudie.
Zou in een moskee of organisatie zelf kunnen werken of is geïnteresseerd in het lidmaatschap van een radicale islamitische groepering.
Is erop gebrand politie, recherche of rechters te assisteren hopende hun goedkeuring te krijgen.
Kickt op attentie van andere mensen, zoals familie, vrienden, de gemeenschap, en media, en wil zelf constant de aandacht hebben.
Heeft een moeizame relatie met de anderen; die zich afwenden van het haatzaaien, terwijl de dader die haat brengt, de heldenrol op zich neemt en voor de gevaren waarschuwd.
Is heel erg attent, is vaak model-burger en onwillig van zijn standpunten te wijken.
Blijft ongebruikelijk kalm en emotioneel onaangedaan met in het vooruitzicht dat de Islam serieuze beschuldigingen en beledigingen zal moeten ondergaan.
Handelt duidelijk met voorbedachten rade, niet impulsief, niet uit blinde woede en niet in reactie op het gedrag van de Islamitische gemeenschap.
Kan heel bruut te werk gaan en spoort de bestuurders aan in het nemen van moeilijke beslissingen. Wordt boos als een minister weigert, en valt dan de complete samenleving af.
Eist verder onderzoek of ingrijpen, meer procedures, en steun bij interlectuelen als profesoren die aan het zelfde syndroom lijden.
Probeert meer islamieten in een kwaad daglicht te stellen door zelf een slachtoffer rol te nemen, wanneer zijn eigen vijanden te mondig worden om zijn bedrog en leugens nog langer te tolereren.
Heeft voor buitenstaanders vaak de perfecte gelukkige relatie, maar vaak gaat het om niet normale gezinssituaties.
Heeft geen externe stimulans nodig voor zijn gedrag zoals economisch gewin.
Is soms niet in staat om normale relaties aan te gaan of in stand te houden.
Is in staat om de ‘machtigen’ te neppen, om zo zelf macht te hebben.
Is vaak niet stressbestendig en misbruikt de Islam als bliksemafleider voor zijn eigen probleem.
In sommige gevallen is de dader zelf onvrijwillig besneden op medische maar niet religiueze gronden.
Ook kunnen IAP-ers niet omgaan met echte oprechtheid. Soms doen ze dan gewoon helemaal niets omdat ze niet zo snel weten hoe ze dit in hun zorgvuldig voorbereide toneelstuk kunnen inpassen.
Het zijn zogezegd geen stand-up comedians die direct op een veranderde situatie kunnen reageren………
Wie?
95% Van de mensen die aan het Islam aşırı by proxy-syndroom lijden zijn blank en blond. (Germaans)
Mannen die dit gedrag vertonen zijn dus ver in de meederheid, en hebben veel behoefte aan aandacht.
Islam aşırı by proxy-lijders genieten vaak veel aanzien en kunnen hoog op de sociale ladder staan.
Psychiaters schatten in dat een kwart van de mensen die lijden aan die Islam aşırı by proxy, ook zelf nog eens het ‘gewone’ racisten-syndroom hebben.
Wilders voldoet aan alle symptomen, en de reden voor zijn gelijkenis met de extremisische Islam lijkt in een jeugdige ervaring te liggen. Een behandeling ligt voor de hand.
Een Islamitische man is al eerder vrijgesproken van het bedreigen van de PVV-voorman. De 39-jarige inwoner van Raalte had in aanloop naar de verschijning van Wilders' film 'Fitna' een boze e-mail naar de politicus gestuurd. Volgens het Openbaar Ministerie werd Wilders met de dood en zware mishandeling bedreigd. Het had een werkstraf van veertig uur geëist, waarvan twintig uur voorwaardelijk.
De 39-jarige man, volgens de rechtbank een moslim, schreef onder meer: "Vuile Geertje, je tijd is gekomen, wie het laatst lacht, lacht het best". De politierechter van de rechtbank in Zwolle-Lelystad oordeelde dat de woorden 'je tijd is gekomen' meerdere betekenissen kunnen hebben en dus niet vaststaat dat het zonder meer doodsbedreigingen zijn.
Dat Wilders volgens de aangeklaagde ook besneden zou moeten worden, vindt de rechter geen dreiging met zware mishandeling. Het tegen iemands wil besnijden is te classificeren als mishandeling, niet als zware mishandeling, aldus de politierechter.
Hiermee dus ieder Jood en Islamiet waarschuwende dat het besnijden van een kind, dat nog niet voor zichzelf kan praten en oordelen, een mishandeling is!
En zo ook waarom Geert Wilders en moslim-extremisten zo veel op elkaar lijken.
Aan de basis van iedere radicale variant ligt wederzijds onbegrip en ongelijkheid van kansen. Zodra de ontevredenheid over die ongelijke kansen omslaat in boosheid, krijg je radicalisering. En dan ontstaat al snel onaanspreekbaarheid. Om geen andere reden dat de radicaal nou eenmaal zijn zin wil krijgen, want hij wil de ongelijkheid hersteld zien. We moeten die onredelijke houding van de radicaal dus niet verwarren met principes. De radicaal heeft geen echte principes, zijn program komt voort uit verongelijktheid.
Ze zijn volstrekt onaanspreekbaar, omdat ze maar één monotoon voorgedragen doel hebben: iedereen die niet hun westerse achtergrond heeft, mag niet meedoen. Alleen in het geval Wilders is er iets anders aan de hand. Na grondige bestudering zou je kunnen aan nemen dat hij lijdt aan het Islam aşırı by proxy syndroom.
Hoe herken je een Islam aşırı by proxy-dader?
Het zijn niet alleen de politici die in de maling worden genomen door deze daders. Andere bestuurders, psychologen en sociaal werkers, maar ook advocaten en rechters worden eveneens geconfronteerd met Islam aşırı by proxy.Veel van hen hebben logischerwijs moeite te geloven, dat een zo toegewijde persoon, zulke vreselijke wrede vooruit bedachte verdachtmakingen jegens een bevolkingsgroep kan uiten. Mede daarom is het ook zo moeilijk een Islam aşırı by proxy-dader te herkennen en Islam aşırı by proxy vast te stellen. Zoals hierna zal blijken zijn er veel dingen die een Islam aşırı by proxy-syndroom kenmerken. Om een Islam aşırı by proxy-lijder aan te wijzen gaat het natuurlijk om het hele beeld en niet om één enkele karaktereigenschap die ieder mens zou kunnen hebben.
Een Islam aşırı by proxy-lijder…
Vindt de gespannen omgeving heerlijk.
Toont een behoefte om een perverse relatie met de islam te hebben, waarin de dader erg afhankelijk is van de repliek.
Is gefascineerd in gruwelijke details en radicale roddels.
Toont veel interesse in de details van de opvattingen van andere patiënten.
Is redelijk sociaal onderlegd, vaak door zelfstudie.
Zou in een moskee of organisatie zelf kunnen werken of is geïnteresseerd in het lidmaatschap van een radicale islamitische groepering.
Is erop gebrand politie, recherche of rechters te assisteren hopende hun goedkeuring te krijgen.
Kickt op attentie van andere mensen, zoals familie, vrienden, de gemeenschap, en media, en wil zelf constant de aandacht hebben.
Heeft een moeizame relatie met de anderen; die zich afwenden van het haatzaaien, terwijl de dader die haat brengt, de heldenrol op zich neemt en voor de gevaren waarschuwd.
Is heel erg attent, is vaak model-burger en onwillig van zijn standpunten te wijken.
Blijft ongebruikelijk kalm en emotioneel onaangedaan met in het vooruitzicht dat de Islam serieuze beschuldigingen en beledigingen zal moeten ondergaan.
Handelt duidelijk met voorbedachten rade, niet impulsief, niet uit blinde woede en niet in reactie op het gedrag van de Islamitische gemeenschap.
Kan heel bruut te werk gaan en spoort de bestuurders aan in het nemen van moeilijke beslissingen. Wordt boos als een minister weigert, en valt dan de complete samenleving af.
Eist verder onderzoek of ingrijpen, meer procedures, en steun bij interlectuelen als profesoren die aan het zelfde syndroom lijden.
Probeert meer islamieten in een kwaad daglicht te stellen door zelf een slachtoffer rol te nemen, wanneer zijn eigen vijanden te mondig worden om zijn bedrog en leugens nog langer te tolereren.
Heeft voor buitenstaanders vaak de perfecte gelukkige relatie, maar vaak gaat het om niet normale gezinssituaties.
Heeft geen externe stimulans nodig voor zijn gedrag zoals economisch gewin.
Is soms niet in staat om normale relaties aan te gaan of in stand te houden.
Is in staat om de ‘machtigen’ te neppen, om zo zelf macht te hebben.
Is vaak niet stressbestendig en misbruikt de Islam als bliksemafleider voor zijn eigen probleem.
In sommige gevallen is de dader zelf onvrijwillig besneden op medische maar niet religiueze gronden.
Ook kunnen IAP-ers niet omgaan met echte oprechtheid. Soms doen ze dan gewoon helemaal niets omdat ze niet zo snel weten hoe ze dit in hun zorgvuldig voorbereide toneelstuk kunnen inpassen.
Het zijn zogezegd geen stand-up comedians die direct op een veranderde situatie kunnen reageren………
Wie?
95% Van de mensen die aan het Islam aşırı by proxy-syndroom lijden zijn blank en blond. (Germaans)
Mannen die dit gedrag vertonen zijn dus ver in de meederheid, en hebben veel behoefte aan aandacht.
Islam aşırı by proxy-lijders genieten vaak veel aanzien en kunnen hoog op de sociale ladder staan.
Psychiaters schatten in dat een kwart van de mensen die lijden aan die Islam aşırı by proxy, ook zelf nog eens het ‘gewone’ racisten-syndroom hebben.
Wilders voldoet aan alle symptomen, en de reden voor zijn gelijkenis met de extremisische Islam lijkt in een jeugdige ervaring te liggen. Een behandeling ligt voor de hand.
Een Islamitische man is al eerder vrijgesproken van het bedreigen van de PVV-voorman. De 39-jarige inwoner van Raalte had in aanloop naar de verschijning van Wilders' film 'Fitna' een boze e-mail naar de politicus gestuurd. Volgens het Openbaar Ministerie werd Wilders met de dood en zware mishandeling bedreigd. Het had een werkstraf van veertig uur geëist, waarvan twintig uur voorwaardelijk.
De 39-jarige man, volgens de rechtbank een moslim, schreef onder meer: "Vuile Geertje, je tijd is gekomen, wie het laatst lacht, lacht het best". De politierechter van de rechtbank in Zwolle-Lelystad oordeelde dat de woorden 'je tijd is gekomen' meerdere betekenissen kunnen hebben en dus niet vaststaat dat het zonder meer doodsbedreigingen zijn.
Dat Wilders volgens de aangeklaagde ook besneden zou moeten worden, vindt de rechter geen dreiging met zware mishandeling. Het tegen iemands wil besnijden is te classificeren als mishandeling, niet als zware mishandeling, aldus de politierechter.
Hiermee dus ieder Jood en Islamiet waarschuwende dat het besnijden van een kind, dat nog niet voor zichzelf kan praten en oordelen, een mishandeling is!
Reacties
Een reactie posten